torsdag 1. april 2010

Happy Påske :)

Ønsker alle mine nære, kjære og bekjente en riktig god påske!
Håper dere koser dere ute i nydelig sol med kvikk lunsj, kakao og appelsiner. Mange har vel allerede åpnet sine påske egg men ikke her hos oss. Her er det tradisjon å gjøre det på påskeaften! Så det blir nok til det i år også.

Vi skal ikke gjøre stort i påsken, bortsett fra å passe en nydelig pus som heter Skippy og som bor over oss. Huseierne våre er på påsketur, og vi har hele eiendommen for oss selv frem til søndag. Ingen hyling,roping, tramping eller krangling kl 08 om morran denne høytiden :) Hurra for det! Da slipper jeg å våkne til det etter nattevakter. Jeg skal jobbe hele påsken. Fra og med skjærtorsdag kveld/natt til mandag morgen. Litt kjipt å måtte jobbe hele tiden, men det bringer inn ekstra mye cash siden alle mine 40 jobbetimer blir 133 % .
Det er digg når lønningen i mai kommer.

Nå skal jeg slappe av med litt nettsurfing, facebook titting og wow spilling før det durer avgårde på nattevakt med mine flotte kollegaer.

Kos deg masse i påsken!

Ingen kommentarer: