tirsdag 2. mars 2010

Visdommen svinner hen ..

Nei og nei .. nå føler jeg at all min kunnskap og spesielt visdom bare renner ut av meg .. eller rettere sagt - ble bendt ut av munnen min med en tang og hullet ble sydd igjen! Jada. I dag besøkte jeg den høyt elskede tannlegen. Ikke bare en vanlig tannlege, men en spesialist som er ekspert på å skvise ut uønskede tenner med ett brekkjern! Det føles hvertfall sånn ut i munnen min akkurat nå. I november i fjor fjernet jeg visdommen nederst på høyre side, og i dag tok jeg vekk alt på venstre siden nede. Føler meg litt tom nedentil kan jeg jo si da. Hehe..

Jeg ekke redd for sprøyter og nålestikk - jeg jobber jo tross alt med det å stikke folk nesten daglig - sado, thats me - men å få det i munnen er en helt annen sak! Det er så forbasket ufyselig ekkelt og ubehagelig. I fjor kjente jg omtrent ikke at tanndoktoren stakk, men i dag!!! Da stakk han meg 3 ganger, og det var ikke gode ord som fløy gjennom hodet mitt da. Så blant annet for meg at jeg stakk tanndoktoren i munnen hans. Stolen jeg satt i hadde ikke armlener engang. Men det er egentlig en veldig flink tannlege, bare de sprøytene som var dumme i dag.

Så haltet jeg meg gjennom farmandstredet etterpå for å komme til bussen. Med ansiktet på snurr! Følte meg helt weird. På bussen satte det seg en kinadame ved siden av meg, og hu så skremt på meg som om jeg var busemannen fra the boogey man. Følte meg mindre kul da. Søsteren derimot elsker å høre meg prate når jeg er bedøvd på halve siden av fjeset - hu bare ler og ler. Bare vent til det er din tur! Eller .. all hennes visdom kom opp i dagens lys for noen år siden.. og de funker! Blæh..

Bare mine som må bendes ut av kjeven fordi de ligger dumt. Men 2 av 4 er borte nå. Og jeg håper de siste to holder seg der de er i mange år til. For dette er vondt når bedøvelsen er borte!

Ingen kommentarer: