onsdag 31. mars 2010

Poke - Paraply!

I dag har jeg surra rundt i Tønsberg by sammen med min gode venninne Jeanette! Vi har vært innom samtlige butikker og titta. Fant ikke de helt store kjøpene i dag, bortsett fra på Nille :) Vi fant hver vår ULTRAKULE paraply! Den var lang nok til at vi kunne lene oss på de som "gamle" menn med stokker mens vi gikk =) Den har sort håndtak, og er gjennomsiktig med svarte stjerner. Utrolig hvor gøy man kan ha det med en paraply, om man ikke tar seg selv så jævlig seriøst bestandig. Paraplyen ble vår nye pekefinger! Den pekte ut pene og mindre pene ting, den følte på stoffet med tuppen og ble forsvars-sverd om vi hadde bruk for det. Til og med ett draps våpen da Jeanette kverka en flue med den.

Etter mye moro gikk vi på meny og kjøpte oss en kurv med jordbær til 25kr. Gode jordbær til å være så tidlig på året, men på jordbæret fant vi en sprell LEVENDE edderkopp!! IIIIIKKK.. merkelig nok ville ingen av oss ha det bæret som den satt på!

Dagens middag ble fortært på maccern =) Mmmm... Det var digg å bare slækken ved ett bord, spise, skravle og kose oss. Alt som manglet var litt levende lys, ellers ville det vært den perfekte daten! <3 Takk for i dag snuppa mi! <3

3 kommentarer:

Tone sa...

Haha! Nå må jeg på -nille og kjøpe meg paraply jeg også! :D

Vivvi85 sa...

Hihi :) Artig artig! Lagt inn bilde i nytt innlegg. Supersøte paraplyen min!

Reklamparaply sa...

Under mitt paraply, ply ply!