mandag 11. juni 2012

Prosjekt: Tallerkenhylle!

Denne hyllen kom jeg over på kjøp og salg siden Tønsberg via facebook. Jeg har siklet på en sånn lenge og endelig var det min tur. Det begynner å bli en stund siden jeg kjøpte den (mars), men har ikke hatt tid til å fikse den opp. Jeg ga 350 kr for den, hvor 300 var for hylla og 50 kr i frakt :)


Planen er å male hylla antik hvit sånn som tv-skjenken. Knottene skal jo også byttes ut. Mulig det blir samme blomsterknotter som på skjenken her også, men det vet jeg ikke helt enda. Det sitter også 4-5 knotter under skuffene til å henge ting på men det glemte jeg å ta bilder av!


Gleder meg ordentlig masse til å komme i gang. Har akkurat vasket hele greia, for det bodde noen hybelkaniner på den, samt ekle spiderkopper! Eeeekkk!! Planen er å fjerne knottene og at den skal få stå i fred frem til helga og bli helt tørr. Ikke at jeg har tid til å male den før det uansett da men!

Følg med, plutselig er hylla ferdig :)

Ingen kommentarer: