fredag 30. mars 2012

Påskepynt

Jeg er ingen stor fan av påsken og pynter ikke sånn spesielt mye. Jeg har kjøpt ett par påsketing hvert år og det holder i grunn, sånn sett så sparer jeg pynt over tid og kjøper bare det jeg virkelig vil ha. Siden jeg jobber stort sett hele påsken tok jeg pyntinga i dag, så er jeg ferdig med det :)

Nytt innkjøp i år er denne herlige pippen fra Nille :)

Pynt fra i fjor. De store eggene har jeg malt selv.


Plastikk eggene er nye i år.

Nye plastikk egg i år.

Litt pynt på kjøkkenet.

Disse er også fra Nille i år. Henger i kjøkkenvinduet!

2 kommentarer:

Villa Oss sa...

Så fint!
Her i huset har vi nesten bare påskepynt som barna har laget. Vakreste pynten i hele verden!

God påske, Vivvi!

Vivvi85 sa...

Det skjønner jeg godt Nina. Hadde brukt det jeg også om jeg hadde barn! Men enn så lenge så må jg dekorere med selvvalgt pynt ^^

God påske til dere også!