fredag 9. mars 2012

Medlemsgave fra Lucky Duck



Jeg er medlem av denne søte lille såpeforretning i Tønsberg. Det er helt gratis og du får sms ca 1 gang i mnden med tilbud. Denne mnden fikk jeg sms om at det var 30 % på hele butikken og gratis såpe med en verdi opptil 45 kr :) Og den såpa ville jeg jo selvfølgelig ha. Tok meg en tur innom her om dagen og luktet meg frem til den beste. Jeg er imot håndsåper, det er veldig uhygienisk og bruker det aldri ..


(bilde hentet fra google)

Men tilbudet gjaldt jo håndlagde såper i alle mulige farger og dufter, og har fasong som den på bildet.. og det var faktisk akkurat denne såpen jeg valgte! En med tang .. det hadde jeg aldri trodd, men den luktet fantastisk!

 Såpen heter Dr.Seaweed.
Duft - Bergamott
Innhold - Sjøtang, eteriske oljer av bergamott
Virkning - Virker dempende på tørr hud og psoriasis

Men denne såpen skal kun brukes av meg, og da er det kun jeg som tilfører bakterier på den!
Skulle ønske jeg kunne formidle lukter gjennom pc-skjermen men det kan jeg altså ikke, den lukter bare såååå fantastisk!

Ingen kommentarer: