torsdag 8. mars 2012

Maria Mena konsert

I dag var jeg og søsteren på Maria Mena konsert i Nøtterøy Kulturhus.
Søs har vært fan av jenta siden hu kom med sin første singel - Lullaby :) Og er over middels glad i å høre på musikken hennes. Jeg liker jenta, og syns musikken hennes er bra. Liker sangene og stemmen hennes. Til jul fikk vi hver vår billett til denne konserten av pappan vår <3 love u daddy <3  og det var mest med tanke på søs! Vi satt på første rad, 3 meter unna jenta. Søs var i ekstase, dette var veldig stort for henne! Hun smilte, sang med og gråt en skvett også .. men det er jo bare sånn hu er da ;)


Jenta er jo bare sååå nydelig!



Bildene har jeg tatt selv med min iphone!
Alt i alt, en veldig hyggelig kveld og flott konsert!

Eller for min søster: Magisk !

Ingen kommentarer: