søndag 18. mars 2012

Blåkors butikk

I Tønsberg har vi en blåkors butikk som ligger ved biltema. Og den har nesten alltid en skatt eller to på lur når jeg reiser innom. Her om dagen fant jeg to nydelige høye lysestaker som jeg er in love with. Har en forkjærlighet for lysestaker og det begynner å bli ett lite problem ... jeg vet ikke helt hvor jeg skal ha alle hen! Men det tar jeg meg av siden ;)

Disse fant jeg! Skal så klart ikke ha de i messing farge - de sprayes hvite! Jeg er allerede godt i gang og snart ferdig :) De blir såååå lekre!! De er tunge, store og hvite - passer perfekt til å ha på gulvet. De kostet litt mye, 70 kr pr stykk men det er mye mindre enn hva dt ville kostet meg å kjøpe noen omtrent like i hvit farge! Og pengene går til ett godt formål tross alt.  


Disse fant bestevenninna mi og hu er også i gang med å spraye de hvite! Bilder kommer når de er klare!

Ingen kommentarer: