lørdag 15. oktober 2011

Presanger

Ja da, dette innlegget kommer lovlig sent men så har jeg bare jobba etter bursdagen min og ikke orket å gjøre det rett og slett. Men nå midt på natten, mens jeg fungerer som best har jeg tid og energi! Har til og med nettopp vasket hele huset. Det var hæren døtte meg digg å få gjort! Har en stk gubbe og pusegutt som griser mer enn de er klar over .. sukk!

Vel, jeg var så utrolig heldig på dagen min og fikk sååååå masse fint! Jeg er storfornøyd og kunne ikke fått en bedre dag enn sammen med de jeg har aller kjærest <3


Av pappa fikk jeg de tre store nydelige hvite lyktene, samt lysene du ser på bildet og penger.
Av mamma fikk jeg Philips krølltang/bølgetang/rettetang - alt mulig tang egentlig og penger.
Av søsteren min fikk jeg det sølvgrå "fugleburet", som er til å ha lys inni, en håndbagasje koffert og en engleramme med ett bilde av oss to inni (de mangler på bilde).
Av min vennine Cecilie fikk jeg den søte lilla/rosa blomsten i en hvit potte.
Av min samboer og pusegutt fikk jeg 10 røde roser og valgfri foodproceesor på expert/elkjøp!

Jeg har verdens beste familie <3
Tusen takk for at dere er der for meg.
Takk for at dere er de dere er!

Loved you yesterday,
Love you still,
Always have and
Always will <3

Ingen kommentarer: