tirsdag 9. august 2011

Hva er klokken søster ?

Jo det skal jeg heidundrende fortelle dere! For jeg har nye klokker til å pryde min hvite jobb dress :) *fryd*
Min gamle og gode søsterklokke tok kvelden her for noen uker siden, du var høyt verdsatt men å betale 150 norske kroner for å bytte batteri er uaktuelt! Så da tyr vi til e-bay .. de har ALT! Og det er billig :) kvaliteten er selvfølgelig deretter også, men når man får fine ting for få kroner så er det greit for meg.


Denne klokken lyser i mørket (som min gamle gjorde) og kostet meg 15 kr inkludert frakt! Som natteravnen jeg er må jeg se i mørket ;)

Ett annet herlig kupp gjorde jeg også, bare se:

Hvem skulle tro at jeg betalte KUN 30 kr, inkludert frakt for disse fargerike skjønnhetene! Det er riktignok bare ett urverk, og 10 farger .. men det visste jeg jo også! Så nå kan jeg velge farger etter anledning og humør :) Aner allerede at lilla, rosa og hvit blir favoritter. Denne lyser riktignok ikke i mørket, men det har jeg en annen til å gjøre! Hurra for e-bay <3

Noen andre som har kjøpt skatter fra e-bay?

2 kommentarer:

Delenn sa...

For å si det sånn, eBay-appen på telefonen min er hyppig brukt ;) Har også kjøpt søsterur der ^^, Og mange andre typer ur.. *addicted*

-Silje

prinetti sa...

Mye fint på e-bay ja. Handlet barneklær, mobildeksel, bøker og drikkeflasker derfra.. Når jeg tenker meg om tror jeg også en vogn kom derfra:P