fredag 10. juni 2011

1 uke til avreise: Turkiet!!

Åh jeg kan nesten ikke tro det! Men det er faktisk bare 1 uke igjen til jeg reiser til sydenland. Jeg tror jeg kan snakke på alles vegne når jeg sier at vi gleder oss ENORMT mye til å være borte i 2 uker! Tiden fra vi bestilte reisen og til nå har gått med sneglefart, synes nå jeg .. Turen ble bestilt i januar, ett halvt år siden faktisk. Jeg har bare lyst til å hoppe av glede og danse rundt som en bajas fordi sol, varme og ferie er akkurat det jeg trenger nå.

Og siden det bare er en uke igjen så dro jeg frem kofferten i dag og badetøy! Må jo ha det viktigste klart :)


Jeg har verdens søteste koffert, det er uten tvil! Og den er veldig lett å kjenne igjen på rullebåndet med alle de andre koffertene som blir borte i mengden. 


Badetøyet er i vaskemaskina så det er rent og pent til turen! Kofferten står fint plassert i stua for å minne meg på reisen som skjer neste uke! Nå gjenstår det kun en nattevaktshelg med påfølgende fagdag og så er det 4 fantastiske herlige uker med ferie :)


Må bare understreke nok en gang at
JEG GLEDER MEG!!

Ingen kommentarer: