torsdag 7. april 2011

Oppussing Hagemøbler del 1.

Som sikkert mange har fått med seg så etterlyste/spurte jeg på facebook om det var noen snille sjeler der ute som hadde brukte hagemøbler som de skulle kvitte seg med. Og jammen fikk jeg napp! Venninna til mamman min, Sissel hadde ett sett i tre som hun ikke skulle ha lengre!
Flaks for meg :)

Så jeg tok med meg mor og far + tilhengeren til onkel og suste avgårde til Re. Vi fikk se huset te Sissel, veranda, swimming pool og gutterommet til mannen. Kjempekoslig og fint hus! Skravla noen timer og lessa på utemøblene. De passet perfekt til oss!


Benk med plass til 3stk.

2 enkle stoler.


og ett stort flott bord.


Jeg elsker møblene og er så utrolig heldig! Tusen takk Sissel - du er en engel!
Fargen derimot ... den er jeg ikke så glad i, men da er det så godt å ha ett par armer som kan svinge malekosten! Og det er jeg i full gang med nå :) Er bare stolene igjen som skal ha strøk nummer 2 i morra, og så er de klare til bruk!

Bilder kommer !
Stay tooned ;)

Ingen kommentarer: