lørdag 1. januar 2011

Den første dagen i 2011

Den første dagen i året sov vi lenge.
Herlig!


Dagen har gått med til å ta ned julepynten. Jeg pynta til jul allerede før første advent, og synes at nå var det på tide å få ned alt sammen. Elsker julen, men det er godt når den er ferdig også! Dessuten jobber jeg natt til tirsdag og onsdag, så da er det greit å få gjort det unna allerede nå :) Vi skal jo mest sannsynlig hente pus på onsdag eller torsdag, så er greit at alt styret med julen og treet er borte så h*n kan finne seg til rette i sitt nye hjem. Gleder meg sånn til å hente h*n!

Litt bilder etter at julen er tatt ned:

Lysestakene som jeg fikk til jul av mamma, samt lysa. De pynter opp på spisestuebordet. 



Følte for å endre litt utseende i gangen. Skiltet fikk jeg av Ginan min til jul <3

Adventsstjernene i begge stuevinduene er byttet ut med disse tøy hjertene som jeg kjøpte på Kremmerhuset for noen uker tilbake.

Og denne herlige engelen henger i kjøkkenvinduet. Julegave fra min søster!


Etter at det meste av julepynten var tatt ned, dro jeg på kino med mamma, pappa og søsteren for å se Kongen av Bastøy. En sterk film det der. Det verste er jo at det er basert på en virkelig historie. Stakkars gutter. Samboeren hentet meg etter kinoen, og vi tok med maccern mat hjem til middag. Vi har sett på Harry Potter og fangen fra azkaban på tv og litt av Cast Away. Nå venter bare litt surfing på pcen, og så sengen tenker jeg.

Hvordan var din første dag i det nye året?


Ingen kommentarer: