onsdag 29. desember 2010

Julen 2010

Julen i år ble vel ikke helt som den pleier .. Jeg skulle jobbe 4 netter, med start fra lille-julaften og julemiddagen sku holdes hos oss! Allerede samme kveld som første nattevakt var følte jeg meg uvel i kroppen, og kvalm men tenkte at: det går over. Sov bare 3 1/2 time etter nattevakten på julaften og følte meg seriøst ikke bra når jeg sto opp. Kvalm og ekkel i hele meg. Brekte meg og løp på do og kastet opp (og nei, jeg er ikke gravid!). Det endte jo med at jeg måtte ringe til jobb og gi beskjed om at jeg ikke kom. Enda godt at farsekakene og julepølsa ble stekt lillejulaten. Familien fikk beskjed og den dagen ble litt sånn halv veis føler jeg.

Kvelden foregikk stille og rolig. Tror vi alle var veldig slitne. Pakkene under treet ble utdelt, og vi fikk en drøss med flotte ting. Hadde i utgangspunktet tenkt å ta bilde av alt vi fikk, men helt seriøst - det ville blitt for mye å legge ut faktisk! Vi er heldige som har så mange mennesker rundt oss som er glad i oss :) Tusen takk alle sammen ....   <3

Da kan jeg heller slenge ut en liste over hva jeg fikk til jul, skrevet:

- 1500 kr
- Ny venus barberhøvel + gel
- Turkise badehåndklær og kluter
- 2 turkise badematter
- servietter
- 10 ltrs kjele
- pizzabrett med utstyr
- kosepysj med hello kitty
- masse sokker med hello kitty
- truser som skal byttes
- body butter med kokoslukt fra body shop
- ett metalskilt med family skrift
- maskara
- dekkstift
- armbånd fra min kjære
- ugly betty sesong 4
- greys anatomy sesong 6
- 2 dvd filmer
- sims spillet
- ildfast form
- turkist badeskum og lucky duck ender
- rosendahl serveringsfat med asjetter (til både meg og sambo)
- lysestaker til lange lys
- lange hvite lys
- telysestaker
- sparebøsse formet som en gris med prinsessekrone
- årsabonnement på Nemi
- nissepynt
- håndholdt støvesuger
- ansiktsmasker
- dusjsåper med skrubbehanske
- welcome skilt
- englepynt til å henge i vindu


Og enda så mangler det 3 gaver som kommer senere :)


Pappa fikk kaffemaskin av søs og meg.


Pappa fikk en kjempestor kalkulator


Aller første julegaven min


Søs bakte Oreokake!


Ja det ble jo ganske langt likevel!

Ingen kommentarer: