søndag 28. november 2010

Så tenner vi ett lys i kveld ...

Da var tiden her igjen.
Advent og juleforberedelser!
Jeg elsker denne tiden på året, og gleder meg like mye hver gang.
I år blir vel faktisk aller første gangen hvor jeg virkelig får pynte og kose meg. Jeg har ett helt hus å dekorere!
Og det er mye morsommere enn å pynte i en gammel, trist leilighet under bakken.

Litt bilder:

Denne har jeg 2 av, og de henger i hvert sitt stuevindu.


Stjerna på kjøkkenet med julegardiner!
Gardinene er nye, og de var en smule lengre enn jeg først trodde så derfor er de hengt opp med spenner.
De skal derimot ned og på ett annet rom da jeg ikke synes de passer så fint på kjøkkenet likevel. Jeg kan legge de opp, men det er så dumt med tanke på om vi flytter noen gang (ingen planer om det med det første nei!) men da har jeg liksom ødelagt gardina. Så da finner jeg heller noe annet. En kappe eller liftgardin.




Hjemmelaget advensstake! Tallene er kjøpt på Sia i Sverige.


Samboer har inntatt slackings-stilling på sofan mens jeg suser rundt og ordner.

Her i huset, drikkes det kaffe. Min kjære er addicted, men derimot ikke jeg.
Kaffeboksen fortjener jo også en juleoppløftning og er byttet ut til denne herlige røde saken som jeg kjøpte på europris for noen uker tilbake.


Eneste gangen jeg bruker kaffe, er når jeg dypper pepperkaker!

Julegardinene i stua.
De er i samme serie som de på kjøkkenet, så det er trist at de på kjøkkenet ikke passer helt inn.


Så tenner vi ett lys i kveld .. vi tenner det for ?
Ha en riktig fin adventstid alle sammen.

Har du tent staken din i dag ?

Ingen kommentarer: