fredag 26. november 2010

Barselbesøk

I dag har jeg vært og hilst på det lille nurket som kom til verden på formiddagen i går! Holdt den lille kroppen i en hel time, og tante Vivvi var i himmelen. Å holde ett spedbarn, kose det på kinnet med fingeren, kjenne tyngden i armene og høre de små klynka er den beste følelsen i verden. Det spiller på så mange strenger inni meg, jeg klarer ikke beskrive det. Det er rett og slett bare helt fantastisk. Babygråt i mine ører er faktisk musikk! Bare vent til du får unge selv tenker du nok, men jeg er 100 % sikker på at jeg vil elske gråten da også .. hvis du kjenner bakgrunnen min, så vet du hvorfor :)


Når jeg kom så sov du så søtt.


Koseklut/bamsen som mamman din kjøpte te deg for lenge siden.


Etter litt gråt var det tid for mat.


En veldig stolt tante Vivvi. Holdt deg hardt inntil meg en hel time. Det var godt!

Storesøstrene dine. Som er veldig stolte.


Tante er veldig glad i dere alle 3!

2 kommentarer:

Siri sa...

Grattis som "tante" Vivvi! Myk babyhud er den beste følelsen:)

prinetti sa...

*klem*

Jeg synes nyfødte babyer nå skriker så høyt, så spesielt, så skrikende, og kan ikke huske at Trym gjorde det... Noe han nok gjorde, men da var han min unge og da var det bare søtt :P