lørdag 23. oktober 2010

Her bor vi - DEL 1

Endelig har jeg kommet meg såpass i orden at jeg kan dele litt bilder med dere, om hvordan vi har fått det i det nye huset vårt.

Inngangsdøren ... : Bank, bank ..
Kom inn :) Velkommen skal dere være!

Her setter vi da fra oss sko og yttertøy.

Her står jeg ved skoene og tar bilde bortover gangen. Første dør til høyre (den kan ikke dere se på bildet) er inn til gjesterommet. Neste dør til høyre (den dere kan se) er inn til soverommet vårt. Døren rett frem er inn til do og innerst til venstre kan dere se en slags åpning, og inn der kommer du til stua/spisetua.

Skjenken min i gangen med pynt ! Bokstavene staver ordet DREAMS for de som ikke klarer å se det selv. Speilet på veggen er kjøpt på Jysk til 200 kr *røverkjøp*


Litt annen vinkel.

Soverommet vårt. Det er ikke så stort men vi kommer til på begge sider og det funker :)
Blomstene på veggen er wall stickers fra de forrige som bodde her, og de skal vekk etterhvert!
Jeg sover mot vinduet og sambo på andre siden. Jepp, jeg vet det er 2 forskjellige laken på, og det er fordi jeg ikke kunne finne 2 like da jeg la det på pga alt flytterotet.


Vi har heldekkende garderobe på hele ene siden av veggen, og at det er speil på alle dørene er jo kjekt på både den ene og den andre måten ;)


Vi har do og dusj atskilt og det er veldig praktisk!


Dette bildet passer så godt på do! Og jeg elsker det. Den søte lille andungen!

Ved siden av do er det seff også en vask med speil :)
Har ikke dekorert sånn veldig her inne foreløpig, men det kommer etterhvert.

Kjøpte meg denne lille herlige saken på Kremmerhuset til å ha doruller i :)


Det rette nå ville være å vise bilder av stua/spisestua, MEN der er jeg ikke helt ferdig så det kommer det bilder av i morgen!

Kjøkkenet vårt! Se på all den herlige plassen :)
Er heller ikke ferdig med å dekorere her, men da har jeg masse muligheter til å bruke god tid og ønske oss ting til jul! Og se - det er MER enn 1 skuff! Halleluja :)

 
Hvitevarer fulgte det med huset, og det er kjekt for oss siden vi ikke hade komfyr/kjøleskap.
Over kj.skapet er det en micro som også følger med.


En magnet på kj.skapet som sier sitt! Kjøpte denne i Zakynthos.


På kjøkkenet så har vi døren inn til badet!






Dette er en stellekommode som sto her da vi flyttet inn. Huseier sa at han hadde hatt så store problemer med å tilpasse den til å stå der, at han hadde latt den stå igjen. Hehe :)  Den var egentlig mye større, men han har sagd den til for å få den til å passe! Det er jo kjekt med tanke på når vi en gang får barn, og inntil videre ser dere jo hva den brukes til!

Herlig dusj, bare synd det er litt lavt trykk i strålen.

Radio på badet er ett must når man dusjer eller steller seg!

Så det var dagens guidet tur gjennom vårt hjem!



TO BE CONTINUED ...

3 kommentarer:

Siri sa...

Så fint dere har fått det vivvi!

prinetti sa...

:) Kjempefint da:) Litt anderledes enn kjellerleiligheten??

Vivvi85 sa...

Takk Siri og Silje!

Bare litt annerledes kan du si :P Hehe.. utrolig deilig med så mye plass!