fredag 27. august 2010

6 år som kjærester



27/8/04 ble jeg sammen med min nåværende kjæreste Glenn <3
Tenk at det er 6 år siden i dag!
Takk for deilige, gode, spennende og humor/humørfylte år sammen med deg. Takk for at du holder ut med meg og mine påfunn og ideer. Jeg vet det kan være slitsomt som oftest ;) Hehe.. Håper vi holder sammen i mange år til min kjære, med motbakker og oppoverbakker - det er sånn vi vokser videre på den gode kjernen vi allerede er blitt.
<3 Jeg elsker deg Glenn <3

 
I dag så har jeg fått flotte presanger. Ikke at jeg trenger det, men jeg synes det er viktig å markere sånne dager som dette.
 
10 hvite roser fikk jeg (da de røde ikke var bra nok)


En bok om kjærlighet, med noen egen skrevne ord også


En nøkkelring som jeg kan ha bilnøklene mine på når jeg får lappen


Og en nydelig snøkule med en engel som holder ett hjerte. Jeg elsker denne typen pyntegjenstander (og ikke annet rask og tull), så den var helt perfekt! <3


Selvfølgelig så fikk min kjære også en gave av meg. Den er ikke fullt så romantisk, men så er det ikke alltid det passer til gutter heller da. Glenn har ønsket seg denne over lengre tid, og endelig er den hans!


Det er faktisk en fontene. Den lyser og skifter farge. Under kulen i munnen kommer det ut vann som renner kontinuerlig. Det får kulen til å snurre og vannet renner ut av munnen og ned på sidene.


Jeg synes den er dritkul og det synes Glenn også! Kan høre vannet sildre, faktisk koslig ;)


Senere i dag så er planen kanskje å gå på kino og ut å spise! Vi får se hvor kvelden fører oss.

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Den fontene dødningshue var tøfft :) Hilsen ailen