fredag 30. juli 2010

Farvel gogutten vår ..

Gizmo 14 år gammel.

I dag var dagen som har vært fryktet lenge, men den kom kjærkomment for vår firbente venn.
Gizmo er min onkels hund og jeg husker ham fra han var valp. Jeg var nesten 11 år gammel da han kom til verden. Gizmo er og har alltid vært verdens snilleste, lydigste og mest medgjørlige hund. Han elsket å bli koset med og han var spesielt glad i søsteren min. Hun og Gizmo har alltid hatt ett spesielt bånd. Jeg vet hvor tungt det er for henne nå at Gizmo ikke er mer. Det var til det beste at onkel tok deg med til veterinæren i dag. Du var blitt så gammel kjære venn. Bena dine klarte nesten ikke bære kroppen din mer, hørselen din forsvant for lenge siden og synet var nesten borte. Enda hvor vondt det er at du ikke finnes mer så skal du vite at du alltid vil være i våre tanker og hjerter.

Jeg håper du har funnet fred, at du er på ett godt sted og at du har fått din ungdom tilbake.
Kjære Gizmo, du vil aldri bli glemt.

Vi er så glad i deg <3

2 kommentarer:

Line sa...

Det var fint Vivvi<3 Vi savner han utrolig masse... <'3 Var så vidt vi klarte å lese dette<3 Men det var kjempe fint og så sant som det er skrevet og sagt<'3 Vi savner han utrolig masse alle sammen<33
Han har det bedre der han er nå. Hilser på sine gamle venner. Hunden til farmor og farfar, Bamse og Doffen. Og selvfølgelig katten vår, Bamse<3
Han lider i hvert fall ikke mer. Og det skal vi være glade for<3
Kommer aldri til å glemme min bestevenn<'3

Linda sa...

han har nok finni sin plass babe! Alltid trist å høre om dyr som dør. Føler meg litt trist selvom jeg ikke viste hvem det var, bryr meg veldig om dyr vettu!