mandag 7. juni 2010

Sol,varme og basseng here we come!

Ja da var endelig den store dagen her .. I kveld, akkurat klokken 21:59 går toget fra Tbg til Gardermoen. Før toget tøffer avgårde skal jeg ta farvel med min kjære Glenn <3 Kan ikke si jeg ser frem til den biten. Tristheten går over etter en stund, men det er hardt for det om. Skulle ønske han ble med meg! Har prøvd å si til ham at jeg kan fylle min koffert med ham i stedet for alt tøyet. Men han er ikke keen på det, why not liksom? Hehe.. Tøffeturen tar jeg sammen med mamma og pappa. Og vel inne på Gardermoen venter lillesøsteren min på oss! Gleder meg maaaaase til å se deg igjen søs.

Tyrkia 2009.

Jeg gleder meg til å komme til Hellas/varme/sol og bademuligheter! Og det beste er at jeg får dele det med familien min. De betyr alt for meg. I skrivende stund er det 3 timer, 28 minutter og noen sekunder til jeg skal forlate min kjære. Baggasjen er helt pakket. 12 kg ble det! Da har jeg 3 kg til å fylle opp med skatter fra Grekenland.

Til alle dere som kjenner min elskede. Besøk ham gjerne mens jeg er borte, ring og send ham sms. Eller si hei på facebook/msn :) Så blir han ikke så ensom uten meg! I'll be back in 2 weeks :)

Ingen kommentarer: