tirsdag 1. juni 2010

Bryllup

Fredag 28.mai bar det oppover med tog til Hamar/Stange/Vallset/Vang. Jeg skulle i bryllupet til 2 gode venner. De er begge kullinger av meg fra sykepleiestudiet! Tenk at det skulle bli de to :) Men de passer så utrolig godt sammen, de utfyller hverandre og gjør den andre lykkelig. Vel fremme i Stange ble jeg plukket opp av venninna mi og vi reiste til hennes "barndomshjem". Her fikk jeg hilse på store deler av familien hennes. Deretter bar det ut til festlokalet hvor vi pyntet litt til morgendagen og jeg fikk i oppgave sammen med Christine å være gaveopp-pakker! Verdens beste jobb spør du meg!! :) Videre bar det til Line som er brudens forlover. Her samlet det seg en liten jentegjeng og vi dro på ett lite mini utdrikningslag for bruden. Etterpå koste vi oss med deilig grillmat før Ihler og jeg reiste til Rica Hotel for å sove.

Bryllupet var fantastisk. Brudeparet var nydelige. Og nå deler de jammen samme etternavn! Hurra!!
Bilder og navn av brudeparet er tatt vekk med tanke på anonymitet.

Den ekstremt gode bryllupskaken! Marsipanen var så myk at den smeltet på tungen. BESTE marsipanen jeg noensinne har smakt.


I skrivende øyeblikk er ekteparet på vei til eller ankommet deres bryllupsdestinasjon
- ARUBA -


Jeg håper dere bruker tiden til å pleie hverandre, kose og nyte dagene som nygift!

Ingen kommentarer: