søndag 9. mai 2010

I dag er det konfirmasjon!

Min kusine Line Petrine konfimeres i dag!
Og en selvfølgelig gjest i etthvert hyggelig lag er da undertegnede :) *smiler*

I går hjalp søs, pappa og jeg til med å pusse glass/bestikk/skåler, pyntet bord/matfat og kuttet løk! Jeg sto for det meste å så på at lillesøster skjærte løk men det var jeg som grein.. hehe .. Konfirmanten selv er som tenåringer flest og det meste er laimt, og hu tar det som det kommer! Hu smiler og ler mye hvertfall, det skal du ha Linemor :) Dette blir nok en knall dag skal du se!

Det er ikke alltid like lett å plutselig skulle være midtpunktet på en sånn stor dag. Det er jo faktisk Lines dag i dag, og alle øynene er på henne! For noen som kanskje ikke liker å være så mye i fokus kan dette være vanskelig. Jeg husker selv på min konf.dag. I kirken, på festen, under gaveåpning, taler, og samvær etterpå ville alle ha en del av meg. De skulle gratulere, konversere (som min søster så fint sier), og beundre gavebordet sammen med meg. Og ikke minst skulle det taes hundre tusen bilder. Med og uten familie!

Nei jeg er glad jeg er ferdig med mitt, det var en fin dag som jeg vil huske riktignok. Og jeg er veeeeldig sikker på at denne dagen blir like fin :) Hele sulamitten starter om få timer med påkledning og diverse! Kirken er kl 12:30 og festen starter 15:30 - med hjemmelaget koldtbord! Nei denne dagen blir jammen god på mange måter! Og jeg ser frem til å tilbringe den sammen med familien min.


(illustrasjonsbilder)

Skal prøve å få lagt ut bilder en gang, men kamera er på rep så må vente på at søs får lagt inn sine etterhvert!

Ingen kommentarer: