tirsdag 13. april 2010

Helgens hendelser

På lørdag hadde vi besøk av verdens herligste 3 snupper!
Mine to små "tantebarn" Amanda og Emilie, og mamman deres :)
Tante hadde kjøpt inn hello kitty papptallerken og kopper til småjentene da de er store fan. Jeg bakte sjokoladeboller og hadde saft i kjøleskapet. Jammen ble det ikke en liten pakke på dem hver også. 2 truser og 1 kinder-påskehare -> som slo best ann! Emilie's hvin,smil og ekstatiske glede over å få sjokolade får meg til å le. Skulle ønske jeg hadde en video snutt av akkurat det.
Av en eller annen grunn falt ikke sjokoladebollene i smak, og det er uvanlig hos disse to små da de elsker boller, men jeg får late som det var pga sjokoladen de spiste først! Etter at vi hadde godtet og kost oss gikk en tur på lekeplassen/barnehagen. Begge jentene gikk frem og tilbake - og går det virkelig ann å gå så tregt?
Spesielt Emilie .. omg! Jada, hu er liten men dette var snilen deluxe. Så da må tante vivvi finne sinne beste triks og tulleløpe mens vi gikk sånn at de fulgte etter litt fortere. På lekeplassen koste vi oss med husker, klatrestativ, sandkasse, vippe og sklier. Det var en stor sklie der som jeg ville prøve og satte meg ned med Amanda mellom bena - her skulle det rutsjes fort! Vi satte utfor og det gikk ikke i det hele tatt. Vi satt på samme flekken. Både jeg og Jeanette tenkte høyt: er det fordi vi er for tunge? Jeg måtte fysisk ake meg ned med bena for å komme av sklia. Jeanette og Emilie var nestemann ut og det gikk like sakte med dem. Må være fordi vi hadde på oss olabukser, tror det er derfor.
Etter 1 1/2 time på lekeplassen gikk vi på butikken og shoppa litt før det var å sette seg i bilen og kjøre hjem til jentene. Der grilla vi og koste oss før det var leggetid for jentene.





På søndag hadde jeg og min kjære bestemt oss for å ha en kjæreste dag! <3
Så vi dro på kino og så 3D filmen Dragetreneren, som var utrolig morsom! Den skal vi ha på dvd. Verdt å se den der folkens. Etterpå spiste vi pizza på peppes, banansplit og en kaffe! Vi ruslet litt på brygga i solen og koste oss verre :)

Dragetreneren :)

Ingen kommentarer: