torsdag 25. februar 2010

White board!


Whiteboard kan brukes til så utrolig mange forskjellige ting. Jeg så på Luksusfellen i høst hvor disse økonomene kom med ett forslag til ett ektepar som hadde 3 fulle frysere av mat, men som aldri brukte noe av det de hadde fordi de visste rett og slett ikke hva som var oppi! De anbefalte å skrive opp på en GENIAL whiteboard tavle hva du til enver tid har i fryseren, og hvor mye av hvert produkt. Jeg la meg dette tipset på minnet og ønsket meg en sånn tavle til jul :) Og det fikk jeg av pappan min! Og late meg har ikke begynt å bruke den før nå... Tok meg bare 2 mnder liksom! Lol ..



Her sees resultatet etter at jeg ryddet og gikk igjennom fryseren vår! Det fantes en del ting oppi der som jeg hadde glemt faktisk. Men nå kan jeg endelig få brukt litt av det jeg har =) Også er det en glimrende måte å holde rede på når jeg må fylle på - ser dt fort på tavlen når det er tomt!
Håper andre der ute også kan dra nytte av dette tipset!
Denne tavlen er kjøpt på Dags Marked og koster ca 170 kr!

2 kommentarer:

Linda sa...

så smart da babe! greit å slippe å kjøpe kjøttdeig om man har fem i frysa lissom!

Vivvi85 sa...

Jepp :) Ekke alltid man husker om man hadde eller ikke når man går på butikken! Hehe.. =) men har man denne i nærheten hjemme så rekker du en rask kikk før du går!